• Reklamacje i zwroty

Wojciech Misztal ''GalaGlam''
ul. Mikołaja Reja 21
22-400 Zamość 
Nip: 9211870085

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej lub osobie prowadzącej działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, w tym także oryginalnie przyczepione metki. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku przekroczenia wyżej wskazanego terminu 14 dni kalendarzowych prawo zwrotu wygasa a sam zwrot nie zostanie uznany

Możesz także dokonać zwrotu wybierając dowolnego kuriera przy stosowaniu poniższej instrukcji:

  1. Odeślij przesyłką kurierską zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i bez śladów użytkowania na adres GalaGlam 22-400 Zamość ul. Mikołaja Reja 21
  2. Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań,  na podany w formularzu numer konta, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia nam zwracanego towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

UWAGA: Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu lub punktów odbioru (RUCH, Żabka, Orlen, placówki Poczty Polskiej itp). Nie przyjmujemy także przesyłek pobraniowych.
Prosimy także o NIE NADAWANIE zwrotów w formie pocztowych paczek priorytetowych - to nie są przesyłki kurierskie (Firmą kurierską Poczty Polskiej jest POCZTEX i jest to inna usługa). Doręczyciele najczęściej nie dostarczają paczki na adres a jedynie awizo do odbioru. Tego typu przesyłki nie zostaną przez nas odebrane z placówki pocztowej.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Jeżeli termin zwrotu zostanie przez Ciebie przekroczony i tym samym wygaśnie prawo do odstąpieni od umowy, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. W takim wypadku towar możemy odesłać na Twój adres korespondencyjny kurierem lub do paczkomatu, po uprzednim opłaceniu przez Ciebie kosztów przesyłki.

Bez względu na adres wysyłki lub rachunek z którego dokonana była płatność, środki mogą zostać zwrócone jedynie na polskie konto bankowe.  


  • Sklep zamknięty

Sklep wyłączony, zapraszamy w późniejszym czasie.